Beharangozó

Kisbabát vársz?

Szeretnéd magad a várandósság alatt, a szüléskor és a gyermekágy idején egy magyar dúla segítségére bízni? Jó lenne valaki, aki itt Salzburgban, magyarul tud Téged erre a csodálatos utazásra elkísérni? Èdesanyád, növéred, legjobb barátnöd messze vannak és a kérdéseidet, aggodalmaidat nem szeretnéd a pároddal megosztani? Itt vagyok, írj, hívj, beszélgessünk!
Magamról: Mühlmann Zsuzsi vagyok, három nagylány édesanyja, dúla. Találkozz velem, és rögtön tudni fogod, hogy én vagyok-e az, akinek a segítségére szükséged van.

2022-01-23

Szoptatási segítö leszek!!!

Alszik a hóban a hegy, a völgy... írhatnék hó helyett "Corona"-t is, hiszen ahol az Édesapáknak is küzdelem a szüléshez bejutni, ott egy dúla szóba sem jön. Titkon reménykedem, hogy mielöbb rámtalál egy Édesanya, aki mégis bevállalna egy kis konfliktust a kórházzal, de nem szeretnék türelmetlennek látszani.
Nos, amíg a várakozás idejét éljük, büszkén jelentem, hogy beíratkoztam egy újabb tanfolyamra: Szoptatási segítö leszek!!!
Az anyatej összetevöiröl, a szoptató emlö anatómiájáról, a csecsemö elsö napjainak sajátosságairól, az anya-gyermek kapcsolatról, kötödésröl, a szoptatási segédeszközök használatáról és még sok más mindenröl lesz szó. 16 órás gyakorlati képzés egészíti ki az elméleti tanfolyamot.
Az Anyatejút Tudásközpont még szeretettel vár további jelentkezöket az alábbi FB oldalon.
Hátha ez a Te utad is???



Az illusztráció - mint mindig - Simonidesz Hajni szíves engedelyével. (https://www.facebook.com/szimonidesz )